yavruaslanlar Kızlar süpürgem tamamiyle mefta oldu sizce ne almalıyım dip köşe temizlik için en kullanıslı marka model tavsiye verir misiniz malum 2 cocuk annesiyim evimde büyük ne alsam ne yapsam cok kararsızım yardım please?
somurtkansirin yavruaslanlar bende daha yeni aldım ama evim sizinki gibi büyük değil şuan daha deneme sürecinde olduğum için çok iyi çok kötü diyemiyorum. Bosch dikey süpürge kullanıyorum şarjı yetiyor.
seyma0661 yavruaslanlar tefal x force flex 15.60 önerebilrim hem şarjı uzun tekte süpürürsünüz hemde çok güçlü. Bosch da güzel ama sizin ev için 2 tane batarya almanız lazım. Ben tefal kullanıyorum.
Mavinarsuyu yavruaslanlar Philips Aqua Plus, 140 metre kare eve kullanıyor annem. Benim süpürgemde Fakir. Evim büyük, yetiyor.
somurtkansirin yavruaslanlar bende öyleyim 2 hafta olmadı ufak tefek fiziklerimiz oldu bile ama çok pratik oluyor
yavruaslanlar Niyesordunbucevabi cnm cok ucuk benim bütçe o kadar yok ona girersem borca girerim birde kıyamıyorum o kadar paraya