Carsamba gününden beridir tamamen alerjik smilac mama kullanıyoruz. Bebelac'i bıraktık. O günden beri kızımın büyük abdesti koyu yeşil renk. Sizce normal mi?? Doktora henüz rengi dönmemişti gittigimde. Rapor cikarttik ö gün baslamistim soramadim o yüzden bir fikir edineyim dedim.??