Nare09 Deletedmom2987 1 saat içinde çıkmış ama kaçıncı dk da bilmiyorum yapıp çıkmak durumunda kaldım hemen.
Nare09 Arkadaşlar testi yapıp hemen çıkmak durumunda kaldım. Çocuğu okuldan almak için. Kaçıncı dk da ikinci çizgi çıktı bilmiyorum hiç. 1 saat sonra geri dönünce gördüm bu çizgiyi. Bugün adet olmam gerekiyordu normalde
muhammedinannesise Nare09 aşkm çok belirgin ztn yoksa hafif renk beyazımsı çıkardı kaç saat beklersen bekle bu pozitif kuzum hayrlı olsun
Deletedmom2987 Nare09 teste göre var gözüküyor emin değilsen tekrar yap negatifse 10 saatte geçse böyle belirgin çizgi olmaz 🙂
Deletedmom2987 Nare09 varsa zaten saat farketmiyo çıkıyo 2 hamileliğimde de sabah ilk idrarla yapmadım hiç gün içinde yaptım kıpkırmızıydı 😂
Nare09 Dayanamadım evdeki ikinci testi de hemen yaptım. Evdeki erken gebelik testiydi. Şu şekilde çıktı o da . Eveeet var gibi ☺️
Nare09 muhammedinannesise ay bilemedim bende erken bir heyecana kapılmak istemedim sanırım ondan şüphe ettim 🥲
Nare09 serbestgezentavuk evet 7 aydır deniyorduk sağlıkla doğarsa inşallah ikinci olacak. 🥲 3,5 yaşında bir oğlum var 🥰