Ikrazumra19 1seda1belinay biz hep internetten aliyorduk Kirmizibeyazeczane Trendyol Gittigidiyor Akakce Gibi sitelerden aliyordu esim
Gulfem07 1seda1belinay bende bunu soracaktım.Aptamil pyrosneo kullanıyoruz oğlum 2 aylık baya pahalıya patlıyor bize küçücük kutu ama cürmü büyük:)
Aynur83 1seda1belinay akakceden bakın fiyatları çıkarıyor uygun olanı alın biz oyle alıyoruz farklı illerden geliyor ama olsun bütçeyi yeri geliyo aşıyo
Serranaile Genelde Trendyol ama önce Google a istediğim mamayı yazıp en uygun fiyatı aratıyorum ona göre bazen Hepsiburada ve ebebekten aldığım oluyor nerde uygun denk gelirse 🙂