rab25 benim kızım şuan 13 aylık ama 10 aylıkken de aynı şekilde gidiyorduk. Sabah kahvaltı yaptırıyorum pankek, omlet, börek yanına peynir, domates, salatalık, labne, avakado, tahin ve dut özünü karıştırıp üzerine cevizle veriyorum. Öğlen genelde çorba içer ama hiç sulu yapmadım çorbayı genelde yoğun yaparım eğer suluysa buğday ekmeği yapıyorum ben ondan katıyorum içine. Bi süre sonra ara öğün veriyorum meyve varsa meyve, buzlukta keki olur her zaman kek veririm. Yada yulafla bi karışırım yaparım. Akşamda bir gün balık, bir gün kırmızı et, bir gün tavuk, diğer günler sebze yemeği yaparım. Yanına bulgur yada pirinç pilavı yada makarna yaparım. Her zaman dört dörtlük yemez ama ben yapmaktan vazgeçemiyorum 😬