organikirmik Kartanesi26_ hiçbir şey 😂 tüm oyuncaklarını da kaldırdım sevmiyor ve oynamıyor. Deli dana gibi sürekli koşturuyor bazen tencereleri indiriyor oynuyor o kadar
Pamukhanim_ Kartanesi26_ küçük havuz topları ile oyunlar kuruyoruz, kinetik kum, oyun hamuru oynuyoruz. Evcilik oynuyoruz ama çok sıkılıyor. Kitap bakıyoruz, stickerlarla oynamayı seviyor.
ggrqnitt Kartanesi26_ masalcı yırtıl dinliyoruz, kitaplarla oynuyoruz özellikle sesli kitaplarla, mutfaktan mini tencere alıyoruz arada topla geziyoruz ben oyun oynuyorum izliyor lego oynamayı sevdim😂
Kartanesi26_ Ben daha çok değişik kitaplar alıyorum resimlerine bakıyoruz beraber evde bayağı oyuncağı var artık almıyoruz onlarla oynatmaya çalışıyorum
Kartanesi26_ organikirmik yaaa süpersiniz 😅😅benimki de oyuncak olmayan şeylerle oynamaya bayılıyor özellikle seçiyor
Kartanesi26_ alpaslanmom_ bu ay mı böyleler acaba gerçi kızım hep böyleydi paçamda heryere beraber gidiyoruz odadan ayrılsam kıyamet kopuyor 😅
Kartanesi26_ Pamukhanim_ doğa kaç aylık oldu 🥰 biz hamur kinetik kum filan cesaret edip alamadık yer diye herşeyi yemek istiyor. 😅Havuz topları bizde kutuya at boşalt yapıyoruz 😅
alpaslanmom_ Kartanesi26_ benim oğlum doğdu doğalı çok ağlayan bir bebekti zaten katılma nöbeti geçiyor o kadar ağlar düşünün he böyleydi ama bu ay ekstra bi yapışıklık var
Pamukhanim_ Kartanesi26_ 17 aylık ama 14 aylıktan beri oynuyor bu yemez dedim 1 kere denedi bir daha denemiyor. Biz havuz topları ile bir düz kapak ile tenis gibi hop hop yapıyor çok seviyor
Kartanesi26_ alpaslanmom_ konudan bağımsız nasıl yemek ev işi yapıyorsunuz ya benimki paçadan inmiyor beni yürüme arkadaşı olarak kullanıyor 😅
alpaslanmom_ Kartanesi26_ valla yapamıyorum eşiminde öyle bir beklentisi yok nasıl yapacaksın ki çocuk durmuyor diyo 😃 soslu kanat alıyorum yanına makarna ne bileyim köfte alıyorum yanına pilav basit şeyler hafta sonunda dışardan söylüyoruz
Pamukhanim_ Kartanesi26_ benimki etkinlik sevmiyor tek kendi kendine oynayacak beni pek bulastirmaz ben uzaktan komut veriyorum sadece 😅
Kartanesi26_ alpaslanmom_ iyi senin koca da iyiymiş 😅benimki öğlen başlıyor çok acıktım akşama ne yaptın diye 🤦🏻♀️😅bende paçamdaki bebemi çekip atıyorum cevap yazmıyor 😅
Kartanesi26_ oylesinebiri__ bende hep yanında oluyorum ama yiyip edince çıldrıp kaldırıyorum ne var ne yok 😅