mamabear_ 1sen1ben1debebekk uçağın kapısında teslim ediyorsunuz yine kapısında teslim alıyorsunuz. Ama yurtdışında bazı yerlerde kapıda vermiyorlar bebek arabasını
angel19 1sen1ben1debebekk bende burda bekleyeyim bizim de bir hafta sonra uçuşumuz var. Bebek arabası stresi yaşıyorum şimdidenn
YumukluSucurtaa 1sen1ben1debebekk uçağa giriş yaparken kabin ekibine teslim ediyorsunuz çıkışta alıyorsunuz
kdkdkj 1sen1ben1debebekk Bebek arabasını bazı firmalar check-in yaparken, bazıları da uçağa binerken alıyor onu size söylerler. Aynı şekilde alacağınız zaman bazı firmalar uçaktan inerken, bazıları da valizlerin olduğu yere getiriyor ✨
alikaspain 1sen1ben1debebekk benim bebem arabam kabin boy olduğu icin uçağın içine kadar aldılar cok rahat etmistim