Merhaba kızlar bebeğim 12 ay 12 günlük oldu çok aktif bir bebek yani alkış bay bay öpücük atma gel gel var herşeyi yapıyor . Ama bir türlü işaret parmağıyla bana göstermşyor , herşeye parmağıyla dokunuyor ama bana göstermiyor istediği herşeye uzanıp sesler çıkarıyor ama bir türlü işaret etmiyor . 15. Aya kadar normal diyorlar başına gelip sonradan yapanlar var mı?