alihamzahlas Kızlar hala alamadığım için hiç bir fikrim yok bu yüzden size soracağım 🤣🤣 çok sesli oluyor diyorlar bu doğru mu? 20 bin tllik limitim var hangi markayı önerirsiniz? Birde kurutma makinenin olması nasıl bir duygu 🤣🤣
ggrqnitt alihamzahlas hep almamak pişmanlık derlerdi abartıyorlar derdim şimdi diyorum daha önce almamak pişmanlık. Arçelik kullanıyorum çelik kazan model aklımda değil ama alacağım zaman araştırmıştım genelde Arçelik öne çıkmıştı. Ses de çok rahatsız edici değil benim çamaşır makinem üzerinde ama duymuyorum alıştım sanırım
angelmoon alihamzahlas çok ses yapmıyor bence . Harika bir duygu , balkona çık ser off kabus gibiydi hahsh
forumamigeldik alihamzahlas çocuklu evde gerçekten çok büyük rahatlık. Sürekli çamaşır yıka kurut. Kışın daha da zor. Hemen yıka at makinaya kırısın katla. Ben beko ve siemens kullandım ikisi de güzel
Niyesordunbucevabi alihamzahlas Çok güzel bir duygu asla neden aldım keşke almasaydım demeyeceğiniz bi ev eşyası. Ben Hoover kullanıyorum bi tık sesli evet ama kurutma makinesi genel olarak öyle sesli oluyor.
alihamzahlas forumamigeldik ya yorumlara bakıyorum sitelerden kıyafetlerim çekti çöp oldu diyenler var. Ama memnun olanlarda var anlayamadım yani
forumamigeldik alihamzahlas bazı pamuklularda çekme olabiliyor ama nadiren ben dört beş yıldır kullanıyorum çok nadir çekti bazı kıyafetler
forumamigeldik alihamzahlas ben genelde karma ayar kullanıyorum. Gömlek veya üyü gerektiren şeyleri ve gömlek ayarında kurutuyorum. Bir de su hazneli ve ya giderli var. İkisini de kullandım. Pek farketmiyor bana kalırsa
sinemisxs Arcelık kullanıyorum çekme vs olmadı sesi ilk zamanlar yadırgadım ama artık alıştığım ıcın çok rahatsız etmıyor
cilginhatun2 alihamzahlas hoover 10 kg kullanıyorum memnunum ablam beko 8 kg 18.500 aldı oda memnun 😍😍
YumukluSucurtaa alihamzahlas hayır çok sesi yok ben kapıyı kapatıyorum kapının ağzında odaya yaklaşmadan duyulmuyor Altus Al km 954 m benimki ısı pompalı memnunum ne alırsanız alın ısı pompalı olsun faturayada hiç fark etmedi