5,5 aylık ev yoğurdu mayalamıştım tadımlarlar ufaktan başlamak istedim ilk 2 gün minik minik tattırdım 3. Gün bıraz da fazlaydı bir ikaç tatlı kaşığı sonra gece her tarafı döküntü oldu yüzü kafatası kızarık belirgin döküntüler sabah doktora götürdüm sadece jel yazdı 10 gün takipleyin dedi,kızarıklar ara ara sönüyor bazen tekrar belirginleşiyor kaklı kaka olmadı süt alerjisi mi desem tahlilde istemedi şimdilik. Başına gelen var mı bilgi alabilir miyim ?