bbk88 Bebegim 7 aylik yemek yerkenagzini istahla acmiyo instada acanlari gorunce uzuluyorum normal mi🥲
alpaslanmom_ bbk88 1 yaşına kadar anne sütü ve mama alması yeterli 7 aylık diyorsunuz daha ek gıdaya baslayalı ne kadar oldu ki kaşık kaşık yemesi beklenemez
bbk88 alpaslanmom_ evet anne sutu aliyor cok sagolun ben de dedim istahli acmiyor red mi ediyor yoksa korktum cok sagolun cevap icin🥲🥰🥰