S_ezel Merhaba kıymetli anneler, Oğlum 1,5 aylık sünnet ettirmeyi düşünüyorum ama endişeliyim güvenemiyorum, bu deneyimi yaşayan anneler varsa Ankara da doktor veya hastane önerebilir mi!!
Dasdili S_ezel Vedat Ali Canoğlu Keçiören’de kliniği var. Klips yöntemi ile yapıyor, yorumları okuyun. Biz 6 aylıkken yaptırdık memnun kaldım. Bir muayeneye götürüp bakın derim. Muayene ücretsiz, karar verirseniz randevu alırsınız.
DORUKKK2019 S_ezel bende nurcelik hanfendinin kestirdiği doktora kestirdim dediklerine birevir katılıyorum çok memnun kaldım
Gull1987 S_ezel özel Ortadoğu hastanesi Ertuğrul genç hoca genel cerrah ben memnum kaldım 750 liraydı
NurCelik Biz Etimesgut devlet hastanesinde yaptırdık zaten 1 doktor var 10 dakika sürmedi cok iyi bir doktor numarasını da veriyor bir sıkıntı yaşarsanız resim çekip atiyorsunuz saat kaç olursa olsun dönüş yapıyor biz çok memnun kaldık
2prens_annesii NurCelik hangi hastanesi canım ve kaçıncı aydan itibaren yapıyorlar. Hastane adresini paylaşır mısın rica etsem
NurCelik S_ezel kuzum 3,5 aylıktı zaten şimdi gitsen 1 2 ay sonrasına randevu veriyor biz 8 aylık olucaz cok memnun kaldık temiz birde doktor bey besmeleyle başladı ilk 2 gün zordu eşim mecliste çalışıyor koruyla anlasmamiz var orda yaptırmadık bu doktorda tanıdık 3 4 arkadaş yaptırdi numarasina bakayım
eczbett S_ezel biz doğumdan 1 gün sonra yaptırdığımız için yatış ücreti vs yoktu sizinki farklı olabilir o nedenle arayıp sorun derim
Dasdili S_ezel 500 liraydı Temmuz ayında. Çok yoğun ve organize bir yer. Sonrasında watsaptan sürekli Dr beyle fotoğraf gönderip kontrol sağlanıyor ve cevap veriyor.
NurCelik S_ezel ınstagramınız varsa ordan yazayım normalde sünnet olmayanlara vermiyor sanırım adamı sürekli arıyorlarmis saçma şeyler için ondan dolayı ordan yazayım varsa
Bebekcik2406 Medicalpark çocuk cerrahı prof irfan beye yaptırdık memnun kaldık 2 hafta önce, iyileşti 8 aylıktı bebeğim
NurCelik 2prens_annesii Etimesgut şehit Mehmet Sait Ertürk devlet hastanesinde yaptırdık biz etlikte oturuyorduk internetten bakıp adresine giderseniz hastane adı yazınca valla biz 3,5 aylıkken yaptırdık doktor bey bebek dönmeden yapılsın dedi 2 aylıkken aramıştım bende arkadaş önerisiyle 10 dakika sürmedi bile kamerayla gittik bide Allah razı olsun doktor bey çok iyi ve anlayışlı biri numarasını da verdi iyileşince resmini attım çok iyi durumda dedi kontrole gitmedik tekrardan
DORUKKK2019 S_ezel devlet hastanesiydi sadece hocaya yardımcı olan arkadaşa gönlümüzden kopanı verdik bu kadar