drykrbn melikexxx hayırlı olsun 4. Atağınız 😅 zor bir dönem sabırlı olun gece uyanmaları artıyor beslenme reddi uykuya direnme sürekli huysuzluk böyle böyle devam ediyor biz 3. Haftasındayız 3,5 te başlamıştı umarım sizin daha erken biter
melikexxx drykrbn evet gerçekten de gece iki kez uyanan bebeğim iki gündür saat başı uyanmaya başladı ve ne meme ne de biberon kabul ediyor uykusunda emzirmeye çalışıyorum inşallah dediğiniz gibi ataktır en azından geçeceğini düşünmek rahatlatıyor aksi halde tam kafayı yemelik
drykrbn melikexxx uykuya geçişte temas kurmak iyi geldi bizde belki size de yarar ben parmağımı avcuna koyuyorum tutup sakinleşiyor bi nebze birde uykuya geçmeden 20 dk önce daha sakin loş ortama geçiriyorum o da tutmazsa ılık suyla bi kaç dk ayaklarını yıkıyorum
melikexxx drykrbn benim zaten kucağımda oluyor sonra yatağa bırakıyorum ama uykuya öyle direniyor ki kendini kucağımdan atmaya çalışıyor ben de odada gezdiriyorum pilates topunda zıplıyorum bir şekilde uyutmaya çalışıyorum