Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girdi 4 5 gündür gece kaka yapıyor normalde gece hiç yapmazdı kaka yapması tabiki normal ama hiç yapmazken şu anda olması biraz düşündürüyor ve yaptığı zamanlarda uyur uyanık oluyo basende ağlıyor rahatsız oluyor sanırım normal mi gece kaka durumu