Asminmoms ben 6. Haftada hamilelik öğrendim ne kalp atışı ne kese gördük. 8. Haftada hepsini gördük doktor bekletti. Baska bir doktora da sorun isterseniz. Bi arkadaşımı daha size anlatayım devlet hastanesinde bi doktora gidiyor bu gebelik boş almamız lazim diyor. Arkadaşım o kadar ağlıyor ki ama bi doktora daha sorayım diyor özelden benim doktoruma gidiyor. Doktorumda bir sorun yok bekleyelim diyor sonuc olarak 2 yasinda simdi cocugu ve sağlıklı.