Merhaba arkadaşlar hayırlı Ramazanlar dilerim.Benim kızım nasipse bu perşembe bir yaşını dolduruyor kilosu normal ilerledi her ay olan kontrollerde baş çevresi de öyle fakat boyu üç dört aydır 70 cm 69 ölçtükleri de oluyor geçen ay doktora boy olarak büyümeme sebebini sordum yaşı dolunca tekrar bakalım duruma göre endokrine yönlendiriyoruz dedi.Kız bebeklerde boy ölçüsü bizimle aynı olan anneler var mı doktor yorumlarınız neler aynı durumu yaşayan sonrasında bebeği seyrinde uzayan oldu mu.(doğum 49 cm/ benim boyum 160/ eşim 176)