analikzormus ay cok sevındım yasa bende 11 aylık bebegım dogum kontroö ilacı kullanıyorum Ocak sa oldum adet duzensız ıkı yada uc kere oldum subatta gelmedi beklenen hem ilaç hem de esım korunuyor yine de test yaptım erken gebelik testı adetım de 4 gun gecmişti negatif geldi cok sukur olmadını bılıp o korkuyu yaşamak çok zor. Allah’ım ısteyene versin doldursun kycagını. Dogum kontrol hapı rahım duvarını inceltiyormuş arastırdım da bu korkuyu anlarım bacım