Masalmom_ Bende hamileliğimi prodoctor ile öğrenmiştim adetime 4.5 gün kala yanıltmıyor o ya varsa çıkıyor sizinkide doğrudur inşallah
analikzormus Masalmom_ 1 ay geçti benim üstünden. Çıkmadı şükür testte yarın kan tahlilinde de çıkmaz inş
analikzormus piyanistbanabirak evet başta silikti tamamen. Bence de kuruma çizgisi. 20 dk sonra çekmiş olabilirim fotoyu emin değilim ama hemen çekmedim.
analikzormus mamacitaa_ alpaslanmom_ Niyesordunbucevabi nnoktaa Balbulutu moryazma ariaos cicekligunler piyanistbanabirak mihra57 brgl42 Masalmom_ HELELEKADIN bihterziyagil__ piyanistbanabirak zeyinci Zumra_Fatma kubra0001w Sonuç çıktı kızlar beta hcg 2.0 Gebelik yok demek di mi 🙏🏻
mihra57 Benim bütün çubuklarda hemen çift çizgi çıkıyodu 3 çubuk almıştım sizde birinde var öbüründe yok görünüyo
analikzormus bihterziyagil__ ay Allah korusun😢 bebem çok küçük full koruma hiç beklemiyorum. İkinci test yaptım çıkmadı. Onu da yükledim. Sabah bi tane daha yapacam inş
HELELEKADIN analikzormus valla korkutmak istemem ama arkadaşım da pkoslu hep geç olur bir ay olmaz bazen ama hamile kaldı sen yarın da test yap yada kan ver
analikzormus mommysangels sabah ilk iş bir tane daha test yapacağım. Öğleden sonra da kan tahlil sonucum var inşallah yoktur