analikzormus Kızlar hamilelik var mı sizce bakar mısınız? Doktora gidicem 2 gün sonra ama. Çizgi çok silik
analikzormus mamacitaa_ alpaslanmom_ Niyesordunbucevabi nnoktaa Balbulutu Kızlar kan tahlili verdim yarın öğlen çıkacakmış. İnş değildir ya. 3 sene kondomla korunduk hiç böyle bişey olmadı. Bıraktıktan 6 ay sonra oldu bebeğim hatta. Şimdi yine aynı yöntemle korunuyorduk. Ödüm kopuyor bebeğim küçük inş değildir Allah bekleyeni müjdelendirsin inşallah
analikzormus Kızlar yeni test aldık şimdi yaptım. Çıkmadı hiç silik çizgi bile yok. mamacitaa_ alpaslanmom_ Niyesordunbucevabi nnoktaa Balbulutu moryazma ariaos cicekligunler piyanistbanabirak mihra57
analikzormus mamacitaa_ alpaslanmom_ Niyesordunbucevabi nnoktaa Balbulutu moryazma ariaos cicekligunler piyanistbanabirak mihra57 brgl42 Masalmom_ HELELEKADIN bihterziyagil__ piyanistbanabirak zeyinci Zumra_Fatma kubra0001w Sonuç çıktı kızlar beta hcg 2.0 Gebelik yok demek di mi 🙏🏻
analikzormus Balbulutu erken test bu benim son reglim 11 ocakta. Polikistik over var bi de. Bu ay aşırı stresli zamanlar geçirdim ailemden dolayı ondandır diye yormak istiyorum. Gebelik öncesi 2 ay regl olmadığım oluyordu çünkü
cicekligunler analikzormus Nasıl kullanıyordunuz prezervatifi? İlişkinin başında mı takıp kullanıyordunuz? Yırtılma olmuş muydu kontrol etmiş miydiniz?
analikzormus Balbulutu bebeğim çok küçük çok üzülüyorum korkuyorum ya 6 ay denedik olmadı. 3 yıl böyle korunduktan sonra
ariaos analikzormus bundan daha silik çıkıp betası 100 üstü çıkanları gördük, Allah gönlünüze göre versin bebeğiniz küçükse sizin için zor olur bayağı ama bence gebesiniz, kan testinde kesinleşir zaten, şimdiden hayırlı olsun eğer gebeyseniz 🌸
analikzormus ariaos inşallah değildir 6 ay denedik bebeğim için 6 aydan sonra oldu. 3 yıl bu yöntemle korunduk olmamıştı hiçbişi