Deletedmom_968 bugün yaptım çok güzel oldu anlatayım hemen
Sıvıyağ ve tereyağı nı erittim 1 sogan ile kavurdum pembeleşince 1 yk un koydum 3 dk kısık ateste ka vurduktan sonra 1 su bardağı yıkanmıs kırmızı mercimeği koydum, sonrasında 1 buçuk ltre kadar sıcak su koydum ilik suyuyla beraber tuz koydum düdüklü de pişirdim ben ağzını kapattım, fışladıktan sonra 10 dk kısık ateste pişirdim blender dan geçirdim. Terbiye için 1 yumurta sarısı yarım su bardağı sütten biraz fazla süt ve limon suyu sıktım terbiyeyi ilave ettim. Tereyağında nane pul biber yaktım üzerine döktüm bu tarifle çok güzel oldu kıvamı tadı canım. Şimdiden afiyet olsun 🥰