katya59 ezgiliiii oğlum 4 ay 20 günlük yavaştan başladım ben destekli oturtmaya cok kısa ama hergün bir kez 2-3 dk oturtuyorum fakat oturabilmesi için başını tutması gerekiyor doktorumuz öyle demişti
myangelson ezgiliiii 4 aylıkken canlı destekle oturtmaya başladık 5 aylıkken de tadimlara. Tabi hepsi doktor muayenesinde
Minikannesi9 ezgiliiii 5 aylıkken başladık şuan 5 buluk aylık 2 haftadır destekli mama sandalyesinde yerde ara ara otutturuyorum
bellisima ezgiliiii benimki.oturtmaya diretince oturtmaya başlattım. 4. Aydi. Ek gıda taşıma ise 5 ay 10 günlükken başladım.
ozlemturan06 ezgiliiii beneğim 5 ay 21 günlük, doktorumuz 5 ay 15 günlükken destekli oturmaya başlasın ve mevsim sebzelerinden birde yoğurttan tadıma başlayabilir demişti.