18 aylık depoları iki kontroldede doluydu, vitaminleri 8. Ayda bırakmıştık. Ama beslenmesine dikkat ettim hep,kırmızı et,balık,ciğer,sebze, hergun yumurta baklagil düzenli haftalık veriyorum emilimi artması için c vitamini destekleyecek şekilde yemesine de dikkat ediyorum süt ve süt ürünleri emilimi azaltır 1 saat önce veya sonra verebılırsınız, oğlum az yiyen bir çocuk ama doktor aldığı o iki kaşık da ne yedıgınıj önemi var demişti bu sekıl beslenmeyle değerlerini de koruyor