ezo2834 Dün 4.ay aşıları oldu kızım. Kulak içi ve alnından 36.4 36.7 falan. Ama sırt ve göğüsten 37.8 38.0 hangsini baz alıcam ben şimd ateşi normal mi ateşli mi? Kıyafetleride ince yattığı işin mi ısınıyo sırtı göğüsü bilemedim korktum