Merhaba,
3 aylık bebeğim anne sütü ile sadece besleniyor sadece göğsümü tam boşaltmadığı için sütümü sağım yapmak istiyorum ama bebeğim 1 haftalıkken avent biberon vermiştim meme reddi yaşadım ondan dolayı kaşık biberon vermek istiyorum ama yine meme reddi yapar mı bilemiyorum bilgisi olan varsa fikrinizi alabilir miyim