Kızlar 20 şubattan beri ara ara bi öksürüğü var burnunu açıyorum sürekli çok bi tıkanıklığı yok hırıltı vs yok gün içerisinde en fazla 10 kere filan öksürüyor toplasan başına gelen var mı en son 40 kontörlünde bi sıkıntısı yoktu doktora sormayı unuttum başına gelen var mı bazen ağzında kusmuk vs görüyorum yada peşine kusuyor bazen hiç biişeu yokken öksürüyor bizde hastaydık ona geçti desem burnu filanda akardı