4 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doktor sütün olmasa bile tuttur dedi ozmn beri deniyorum.
2.gün sütüm azda olsa geliyordu ama emme yoktu. Az Sarılık var dedikleri için mamaya başladık. 3.gün biberonuda rahatla emmeye başladı ama benim mememi öyle tutmuyor. Ağlıyor bağırıyor birde sarılık olduğu için durmadan uyuyor uyandıramıyoru.
Eşim ağzına emzik vermiş onu bile emiyor Biraz pisikolojim bozuldu