zeynepceyasam merhaba, birebir aynısını yaşamıştım, hatta anlam da verememiştim çünkü ilk 3 ay -ilk zamanlar hariç- neredeyse hiç gaz problemi yaşamamıştık. Uykusunda bağırsak seslerini duyuyordum ve bisiklet hareketi yaptırınca baya bi gaz çıkarıyordu ama yarım saat sonra aynı sesler yine başlıyordu. Uykuya dalamayıp sürekli hareket ediyordu. Ben belirli gıdaları kesince (yumurta, patlıcan, süt ürünleri) gaz problemi hafifledi ama kesilmedi. O zamanlar alerji olduğunu düşünüp gastroenterolojiye bile götürmüştüm ama doktor kontrol etmeye bile gerek duymadı başka belirti yok diye. Gazdan uyuyamasa gazını çıkarır artık çok ufak bir bebek değil diyip geri göndermişti. Sebebini asla anlamadım gerçekten 5. Aya kadar da bu şekilde devam etti. Ek gıda süreci başlayınca yumurta, süte başladı ve gerçekten de alerjisi yoktu. Yani kısaca ben de aynısını yaşadım ama sebebini hiç anlamadım