Merhabalar adet düzensizliğinden bahsetmek istiyorum. En son 12 ocakta adet oldum. 20 şubat ve 24 şubatta erken gebelik testi yaptım sonuc negatif. Doğum öncesi adet düzensizliğim fazlasıyla vardi
Doğumdan sonra düzene binmişti. Şuan icin gelen giden yok. Kan vermek en iyisi ama hafta ici çalıştığım icin ve haftasonu da burada özel hastane olmadığından gidemedim