_Poyraz_ 26 aylıktı bıraktığımızda. 23,5 aylıkken bu sürece girdim. İlk önce memesiz uyumayı öğrettim. Buna alışınca memeden kesmeye başladım. Azaltarak bıraktırdım ama hiç kolay olmadı çünkü çok emen ve gece emmek için çok uyanan bir bebekti. Birden kestiğimiz zaman gece uyanmaları devam edebiliyormuş bunu göze alamadığım için kademeli bıraktırdım. Gece 4 kere emiyorsa 3 kez emzirdim 4. yü vermedim. Az önce emzirdim dedim. Krize girdiği ve 1 saat ağladığı zamanlar oldu. Sakin kalmaya çalıştım ve onun yanında oturarak sakinleşmesini bekledim. Krizi bitince gelip sarılıp uyuyordu. O şekilde yavaş yavaş alıştı. İnşallah sizin için de kolay bir süreç olur. Bizim hastalık, diş falan derken süreç biraz daha uzun oldu🌿