Zumra_Fatma Kedilivebebeli1 ben Sivas’ta yaşıyorum kızımın dili tam acilamdi o yüzden sübyan okulunu şuanlik düşünmüyorum dilini ne zaman tam anlaşılırsa ozmna
Kedilivebebeli1 Zumra_Fatma devletin anaokulları dört yaşında yarım gün alıyor onu bir araştırın isterseniz