Lre o yüzden. Eski makineler yumuşatıcıyı durulamada aliyordu. Şimdikiler yıkarken alıyor en başta. Yumuşatıcı ile deterjanı aynı zamanda aldığı için hem deterjan da iyi temizldmez yumuşatıcı etkisini azaltır deterjanın.
O yüzden durulamaya geçeceğinde ekleyin yumusaticiyi. Kullanmsanz daha iyi çok zararlı hem.
Güzel yikansin temiz koksun derseniz eğer makine suyu aliyor ya ilk suyunu aldıktan sonra koyun deterjanı da. Çünkü ilk aldigi suyu makine direk dışarı atıyor kendini temizlemek için. Deterjanda o suyla boşa gidiuor. Ben mesela makine suyu alıp bitiriyor deterjanı goze öyle ekliyorum. Sonra ilaveten bi bos deterjan şişesine su doldurup su ekliyorum makineye