bebemiz benim kızm 2 yaşında. Florürsüz kullanıyoruz. Şeker çikolata paketli gıda sıfır. Henüz bunlarla tanıştırmadık o sebeple florürsz yetiyor fakat siz bunları veriyorsanız 550 pm daha iyi. Doğal beslenenlerde florüre 3 yaşa kadar gerek yok bence. Ben de yine de 550 pm florürlü de aldım gerekirse dursun belki haftada 1 kullanırım diye ama gerek olmadı şimdiye dek