Kızlar Çarşamba günü normal doğum yaptım ve dikiş atıldı alt tarafta ve doluluk hissi vardı dokununca gazlı bez gibi bir şey hissettim bakınca da var olduğunu anladım ama kimse bana bir şey demedi bakımı filan olsun veya çıkartıcakmıyım veya 10 gün sonra kontrolde mi çıkartıcaklar