Hayırlı sahurlar kızlar ben doğum yapalı 1,5sene. Oldu hala emziriyorum kızımı ama sürekli böyle halsizlik yorgun ve kemik kas ağrıları gibi şeyler vardı kızımla bile ilgilenmek bazen zor geliyordu beyse vitaminlerime baktırmak istedim ve tirotlerime kilo verme konusunda zorluk çekiyorum tahlillerimi verdim sonuçlarım için gittiğimde doktor ne desem hep ters cevap alaycı bakışları konuşmaları çok Ağrı’ma gitti emzirdiğimi söylüyorum sadece yüzüme bakıyor ben sana bir şey yapamam nereye gitsende yapmazlar emziriyorsun benm bildiğim emzirip çoğu kişi vitamin kullanalar var haksızmıyım bilmiyorum aranızda emzirip vitamin eksikliğinden dolayı ilaç kullan var mı ben özellikle magnezyum kullanmak istiyorum kullananlar var ise yazabilir mi yada farklı bir doktora daha gideceğim