Evet kızlar devlet hastaneleri rsv olduğunu anlamadıkları gibi antibiyotik verip gönderiyorlar. Balgamlı öksürük burun tıkanıklıgı ve arada birde akıntısı oluyor. Ateşimiz olmadı şükür. Evde hava veriyorum sabah aksam serum uyguluyorum ama o an açılmış gibi duruyor 10 dk sonra bakıyorum burnu açılmıyor gibi yine agzından nefes alıyor uyudugunda ve sık kalkıyo. Öksürüğü de sanki aynı gibi 3 gündür hava vermeme rağmen. Anlamadım ya antibiyotik mi gerekiyor rsv mi oldu yoksa şaşırdım kaldım. Gece öksürük fazla tutmuyor ama gündüz öksürdüğünde balgamlı yani atamıyo çocuk ve acı acı yaş yaş öksürüyor çok kötü hissediyorum
1 yaşında