samimom bi ara idrarı kötü kokulu ve koyu sarı bir renkti o günlerde birkaç kez doktorun yönlendirmesi ile su verdim üç aylık falandı.
Bir dördüncü ayda rota aşısından sonra ishal oldu bir hafta olmasına rağmen hala düzelmiş değiş, ara ara su veriyorum ishal olduğu için.
İlk kızımda altı ay hiç vermemiştik su.
Benim kızımın bakıcısı da benden gizli su veriyormuş geçen ağzından kaçırdı ama umarım bırakmıştır 😅