zeynep661_ Kızım 3yasinda ama bayramlık nedense hiç bişey bulamıyorum bı benmi böyleyim ya veya güvenip önerdiğiniz bir internet sitesi varmı bakayım
sancarmom zeynep661_ H&M bakabilirsiniz kız çocuklarına çok güzel kıyafetler var zara daha çok 2-3 yaş oradada güzel modeller var
dogakusumx zeynep661_ ben de melybaby diye bi sayfadan elbise aldım 6 ay çekiminde de kullanacağım inş güzel gelir.
gulsimacansu58 Benimki de 1 yaşında ben aldım. Balaselkids sitenin adı instangram da. Ben Sivas ta yaşıyorum. Satan sitede Sivas ta satışını yapıyor ama il dışına kargo var. Güvenilir bir site yani. Bi bakın isterseniz
zeynep661_ sancarmom ya bide ne giydirecegimi ne alicagimda bilmiyorum havalardan dolayı bir sıcak bir soğuk oluyo böyle bir dengesizlik içindeyim anliyacaginiz
durukussssss Bende LCW’den aldım. Şort etek külotlu çorap gömlek aldım. Teyzesi de örgü çanta ve örgü çıtçıt yoka yaptırmış
yorgunanne4141 zeynep661_ ay benim kızımda 2,5 yasında cidden bişey bulamıyorum ya heryerde çiçekli çiçekli elbiseler kafayı yiyecemmm adama akıllı kıyafetler cıkarmamıslar bu sene herhalde