kardelen03 benim kızımda da 1 aydır biseyler cikiyor ama biz cicuk acil, cildiye ve bugünde çocuk doktoruna gittik hepsi de alerji dedi.bizde uyuzdan korktuk ama uyuz olsa kasintidan uyuyamaz bu uyuz değil dediler sizde de birşey yok çoktan size de geçerdi falan dediler.o yüzden merak ettm. Benmde kayınvalidem oldu Kasım başında. Onunki çabuk geçti ama cildi tahriş oldu başka kremler de kullandı. Hala krem kullanir kaç aydır. Ama uyuzun bulaşıcılıgnin bittiğini ona 1.5 ay olduğunda falan söylemiş doktor yani. Doktor eczanede bir karışım yaptirtmis o iyi geldi sonra başka deri hastalıkları oldufalan