userrrr Oğlum 11 aylık bayramlık almak istiyorum bunu sevdıgım sadece baktıklarımın arasında sızın aldıysansnız resım atabılırmısınız https://imgyukle.com/i/SVIZPe
sancarmom userrrr Bizim bu şekilde pantolon hariç diğerlerini sezonda almıştım pantolondada stok kovaladım bugün aldım farklı farklı kombinler giydiririm artık 😍 16 aylığız bayramda 17 oluyoruz
fatma_kuzey sancarmom merhaba kombin çokk tatlı🌸ben ceket ayakkabı vs aldım ama o bluzlere bayıldımm h&m sitesi mi orası baktım ama göremedimm
sancarmom userrrr Teşekkür ederiz bebeklen pahalı kıyafetler almak mantıksız geliyordu şuan aldıklarımı tepe tepe kullansın istiyorum❤️
oylesinebiri__ userrrr sizin bebeğiniz daha küçük bu tarzda çok tatlı olur lcw ye bakın orda güzel şeyler var papyonlu ve Instagram daki sayfalara güvenmeyin
userrrr sancarmom bende hep lcw alıyorum bayram dıye ayrı bi özenmek istiyor ınsan bayram şekerı gıbı olsunlar 🍬☺️
sancarmom fatma_kuzey merhaba teşekkür ederim , çok çabuk tükeniyor malesef 2 ay önce gelmişti o zaman almıştım hala stok yenilenmedi siz iyice sitesine bakın benzer güzel tişörtler oluyor ❤️
elf41 https://imgyukle.com/i/SVHsK1 https://imgyukle.com/i/SVHB0I https://imgyukle.com/i/SVHDxf Ben oğluma bayramlık olarak bunları aldım