Naciyeylmz 2 oğlumdada sık idrara çıkma hafif bulantı ve tizden böyle regl olmaya başlamadan bi ağrı gelir ya kasıklara aynen öyle bi ağrıyla sanki her an olacakmış gibi hissedip sıksık kontrol etmeye giderdim🤣 gecikme sonucu zaten pozitiftiler🥰 ama kesinlikle hissediyo insan bence çok güzel bir duygu rabbim isteyen her kadına tattırsın ❤️