seher178 Kizlar antibiyotik kullanıyoruz 5 gün doldu asi olması gerekiyor yarın yapabilirmiyiz acaba yaptıran varmı yada
kimbumadam seher178 Hafif bir hastalık atlatıyorsa yapılır ama ciddi enfeksiyon varsa o sebeple antibiyotik kullanıyosanız vücutta bakteri varken aşı yapılmaz. Bitmesini bekleyebilirsiniz.
alparslanmomms seher178 antibiyotik kullanıyorsa hastadır çocuk . Hastayken de aşı önerilmiyor . Biraz daha bekleyin derim
pnr6161 seher178 biz 4 aydır kullanıyoruz antibiyotik aşılarımızı da yaptırıyoruz bi sorun yaşamadık. Her gitmemde doktora da sağlık ocağınada belirtiyorum. Sizde belirtin yine unutabiliyorlar çnkü. Bi sorun yaşamazsınız umarım 🙏🏻
pnr6161 seher178 olduk biz.huzursuzlanırsa calpol verin demişti cc’simi kilosuna göre çarpıp veriyorlar calpolun
seher178 alparslanmomms antibiyotik 6 gün oldu kullanali geçti diye düşünüyorum enfeksiyon doktor bakar boğazına öyle oluruz