eddaa şöyle bir düşündüm kişi başı kaseye 250 ml çorba koysan, neredeyse 6,5 litre çorba gerekli 😳 keşke 2 grup yapsaydın, 25 kişi çok zor olur hiç o kadar kalabalığa yemek yapmadım üstte kalsın, ama yapay zekaya sorabilirsin. Sanki ben ağırlayacak gibi stres yaptım 😅 şimdi düşünüyorum sonra, diyorum ki zaten benim kaşık çatal tabağım 25 kişiye yetmez😅 şaka bir yana Allah güç kuvvet kolaylık versin🌸🤲🏻