adaatuna ya başta ayrılırken ben üzüldüm 🤣 tamamen duugudal boşluktan dolayı acaba yanlış mı yaptım vermese miydim diye ilk aylar üzüldüm ama oğlum çok mutlu gerçekten. Ondaki gelişmeleri gördükçe iyiki verdim diyorum. Kurumumuz da çok iyi Allah’a şükür. Yoksa sıkıntı yaşardım ve sürekli vermesemiydim derdim. Ama öğretmenine aşırı düşkün. Her etkinlikte öğretmenin kucağında öyle diyim size🙈