Bir bebek neden doğduğundan beri bi aksi durum
Olmadığı halde reddeder 9aylik başta meme reddı oldu ne yaptımsa donmedi sonra biberon bin şekilde memeye dondurdum
Hala reddediyor bu aralar ek gıdada almıyor napıcagımı şaşırdım 1yasina geldikten sonra emmesi yada süt içmesi şart mı nasıl yapcam ben 1yasa kadar sabretmeye çalışıyorum