alyaminnak Bebeğim 20 günlük oldu hala göbek kordonu düşmedi . Aynı şeyi yaşayan var mı normal mi ???
sultan35 alyaminnak benim bebeğiminde 20 günlükken düşmüştü doktora sorduğumda normal dedi her bebek bir olmuyo enfeksiyon olmasın yeter demişti
aslanimalp alyaminnak düşmesi için kuruması gerekiyor. Alt değişimlerinde 5 dakika falan hava alsın mesela sağ tarafa yatıksa o taraftan kaldırıp hava almasını sağlayabilirsiniz. Endeksiyon, akıntı vb. Yoksa korkulacak birşey yok
beybitolat alyaminnak cumaya kadar beklemektense acile götürüp ordan yönlendirmelerini isteyin en kötü. Yani hiç duymadım çünkü ben 20 gün düşmeyeni
Aklimideliricem Benim oğlumun 25 günde felan düşmüştü ama doktora götürmüştüm geç düştüğü için bi kan almışlardı pıhtılaşma sorunu var mı yok mu kontrol edelim demişlerdi. Kanda sorun çıkmayınca tamam düşer o demişti
mehmetalpinannesi1 alyaminnak Endişelenme canım oğlum 1 aylık oldu ama bizimde 15 gün kadar düşmedi korkup doktora götürdüğümde 28 güne kadar normal olduğunu ve bu süreçte bebeği yıkayabileceğimi söylemişti ki ben düşmedi diye bebeği yıkayamamıştım enfeksiyon olmasın diye. Bebekten bebeğe değişebilen bir süreç için rahat olsun
mommycharlotte alyaminnak merhaba bize hekimimiz 14 güne kadar düşmezse bir görelim bebişi demişti, bir sorun olmasa da kontrol edilmesi gereken bir durum diye biliyorum bence cumayı beklemeden götürün