barlaskomm Selam kızlar şuan iburamin zero kullanıyoruz oğlum 17 aylık fakat balgamlı öksürük ateş var diye bu ilaca başladım evde şuanda başka ilaç yok doktorada ulaşamadım 6 saatte bir 5 cc versem olurmu? Bilgisi olan varmı ateşi yine çıkıyor
Masalmom_ barlaskomm bende kullanıyorum şuan doktor günde iki kez 5 ml yazmş 18 aylık boğazı kötü kızarmış ateşi oluyordu antibiyotik kullandık ateş yok öksürük var balgamlı o yüzden iburamin ve de bisolnatur die bir şurup kullanıyorum
ilknurerogluzun barlaskomm geçmis olsun aklınızda bulunsun soguk algınligı ilacları ozellikle 5 yaş altında havaleyi tetikliyor doktorum öyle demisti kullanırken dikkatli olun
barlaskomm Masalmom_ bizde daha önceden antibiyotikle kullandık günde ikş seferdi acaba şimdi 3 sefer versem sabaha kadar sorun okurmukş
Masalmom_ barlaskomm onu bilemeyiz işte üzerini inceltin çocuğun nemli bez katın alnına koltuk altına vs oda ısısını düşürün ilaç fayda etmeyince ben geçenlerde kısa kol zıbınla yatırdım valla oda ısısını da düşürüp öyle düşmüştü ateşi