lisansli_Mom49 Forum hesabı zorunlu değil. Belki yoktur bilemeyiz. Sık sık çekiliş yapıyoruz genelde yazıyorlar ödülleri teslim alınca. Bir çekilişte size çıkarsa yazarsınız, çekilişe gölge düşürmek isteyenleri engellemiş olursunuz. :)
Herkesin 1 gmail hesabı var mutlaka o yüzden listelerde %90’ı oluşturuyor onlara denk geliyor.