birgencmom çok geçmiş olsun canım. İnşallah biran önce geçer gider. Bende çok korkuyorum 27 günlük bir bebe birde 3 yaşında oğlum var tamamen izole olmuş durumdayız. Doktorumuz 2 yaş altı hastalarda çok ağır seyreder iki yaş üstü hafif geçirir demişti. Ve mart ayıyla birlikte rsvde bitermiş allahın izniyle:(