nazligiz lütfen olur olmaz calpol önermeyin, çocukları ilaçla bayıltmak değil uyutmak hedef. Ağrısı mı var ateşi mi var bilmiyorsunuz ki anne uyumayan bir bebekten bahsediyor. Ateş mevzu bile değil. Her adımda calpol verirseniz gerçekten ihtiyaç duyduğunuzda hiçbir işe yaramayacak ilaç.
@puskevit Bebeğiniz ne kadarlık? 4. aya kadar bizimde uykularımız sizin anlattığınız gibiydi, 4. ay atağı ile her şey gibi uyku da tepetaklak oldu. Şu an 6.5 aylık, uyku sinyallerini takip ederek uyutmaya çalışıyorum. Akşam kaçta yatarsa yatsın güne muhakkak erken başlamaya çalışıyorum ki günü kaçırıp geceyi kaydırmayalım. Uyku aralarını 2 saatte tutuyorum. 3 uyku yapıyoruz. Kucağımda sallıyorum, dalmaya yakın yatağına koyuyorum ki uykuya yatağında geçsin. Gece çok ağlamalı bi haldeyse de sakinleştirip yanımda yatırıyorum birlikte uyuyoruz.