merhaba sezeryan doğum yapalı 3 ay oldu son zamanlarda bel boşluğumda inanılmaz bir ağrı var ve ara ara karın ağrım da oluyor regli olamıyorum normal mi siz doğumdan sonra ne zaman regli oldunuz yardımcı olur musunuz bu konuyla ilgili randevu aldım ama yaşayan varsa bilgi alabilirim